Termin egzaminów wstępnych na rok akademicki 2023/2024:
26.06-04.07.2023
Więcej szczegółów
Logowanie w internetowym systemie rejestracji kandydatów na studia:
15.05-16.06.2023
Rejestruję się!
Rezygnacja z podjęcia studiów
Więcej szczegółów
Masz dodatkowe pytania? Oto kontakt do wydziałowych komisji rekrutacyjnych:
Wydział I: rekrutacja1@amuz.gda.pl
Wydział II: rekrutacja2@amuz.gda.pl
Wydział III: rekrutacja3@amuz.gda.pl
Wydział IV: rekrutacja4@amuz.gda.pl
DYŻURY WYDZIAŁOWYCH KOMISJI REKRUTACYJNYCH
UWAGA, AKTUALIZACJA:
Kandydaci, którzy zostali zakwalifikowani do dalszego postępowania rekrutacyjnego, zobowiązani są dostarczyć osobiście lub regularną pocztą do dnia 6 lipca 2023 r. (nie decyduje data stempla pocztowego) do właściwego biura Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej wymienionych dokumentów:
- poświadczoną w naszej Uczelni lub przez notariusza kopię świadectwa dojrzałości (dotyczy kandydatów na studia I stopnia),
- dwa zdjęcia o wymiarach 35x45 mm, spełniające te same wymagania, co do dowodu osobistego lub paszportu, podpisane na rewersie imieniem i nazwiskiem kandydata.
- poświadczoną w naszej Uczelni lub przez notariusza kopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia lub zaświadczenie o ukończeniu studiów i odbytej obronie pracy dyplomowej oraz zagraniu wymaganych recitali dyplomowych (dotyczy kandydatów na studia II stopnia).
Kopię świadectwa dojrzałości lub dyplomu ukończenia studiów można poświadczyć za zgodność w biurach Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych, biurach Działu Nauczania oraz w Biurze Rektora.
Dołącz do społeczności aMuz i studiuj nad morzem! Twoja muzyczna kariera zaczyna się w Gdańsku! ♥