en
menu

Cieszymy się, że tu jesteś!
Studiuj w #aMuz i bądź #Blisko

Nie wiesz od czego zacząć? Spokojnie!
Przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacji krok-po-kroku.

 

Zapoznaj się z naszym poradnikiem, aby dowiedzieć się, jak być #Blisko w #aMuz.

 

  • KROK 1. Rejestracja

Zacznij od zarejestrowania się w systemie internetowej rejestracji kandydatów.
To proste! Nasz system uruchomimy 11 maja 2020 r. Wówczas tylko – klik!

 

Rejestruję się!

 

Na rejestrację masz czas do 17 czerwca 2020 r.

System po zarejestrowaniu wygeneruje formularz rekrutacyjny. Wydrukuj go, a następnie podpisz. Będziesz musiał go do nas dostarczyć (Jak? O tym przeczytasz w KROKU 4.)

 

  • KROK 2. Opłata

Na dokonanie opłaty masz czas do 18 czerwca 2020 r. (decyduje data przelewu na konto).

Opłata za egzamin wstępny wynosi 150 zł, a za każdy kolejny kierunek, specjalność lub instrument 85 zł.

Podczas rejestracji system wygeneruje dla Ciebie indywidualny numer konta do dokonania opłaty. Znajdziesz go w swoim formularzu.

Co wpisać przy dokonywaniu przelewu?

Odbiorca: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
Numer konta: indywidualny numer z Twojego formularza
Adres: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk
Tytuł przelewu: imię i nazwisko kandydata, wydział, kierunek, specjalność, z dopiskiem egzamin wstępny
Przykład: Amelia Bliska, Wydział II, instrumentalistyka, gra na fortepianie, egzamin wstępny

Jeśli zrezygnujesz z egzaminów wstępnych nie będziemy mogli zwrócić Ci wniesionej opłaty, bez względu na okoliczności.

 

  • KROK 3. Materiały nutowe i nośniki CD

Na dostarczenie materiałów nutowych i nośników CD wymaganych na poszczególnych wydziałach masz czas do 15 czerwca 2020 r.


Gdzie znajdziesz szczegółowe wymagania dotyczące materiałów nutowych i nośników CD?

Znajdziesz je w Informatorze.

 

Jak dostarczyć materiały i nośniki?

Możesz dostarczyć je osobiście lub przesłać regularną pocztą.

 

Dostarczasz osobiście?

Odwiedź biuro Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej lub Biuro Działu Nauczania na danym wydziale. Na miejscu odbierzemy od Ciebie dokumenty i z chęcią odpowiemy na dodatkowe pytania. Dyżury wznowimy, gdy minie czas epidemii.

 

Wysyłasz pocztą?

Żaden problem. Materiały spakuj do koperty i zaadresuj ją wg poniższego wzoru:

REKRUTACJA
Imię i Nazwisko kandydata, Wydział (wystarczy numer I-IV)
Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
ul. Łąkowa 1-2
80-743 Gdańsk

 
  • KROK 4. Egzaminy

O zakwalifikowaniu się do egzaminów wstępnych zostaniesz poinformowany drogą mailową. Regularnie sprawdzaj więc skrzynkę!

Tegoroczne terminy egzaminów, to 22-29 czerwca 2020 r.

Podczas egzaminów wstępnych poprosimy Cię o prezentację Twoich muzycznych zdolności, umiejętności, aspiracji, muzykalności.

Stres? Bez obaw! W aMuz panuje przyjazna atmosfera. Zapomnij o stresie i bądź #Blisko muzyki ♥

Na egzaminy zabierz ze sobą:

dowód osobisty i jego kopię poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię

wydrukowany i podpisany formularz rekrutacyjny

odpowiednie zaświadczenie lekarskie (dotyczy Wydziału III – specjalności: śpiew solowymusical oraz Wydziału IV – specjalności: wokalistyka jazzowa, rytmika),

program egzaminu oraz spis repertuaru z ostatnich dwóch lat nauki (dotyczy Wydziału II).

Przede wszystkim nie zapomnij zabrać swojej głowy i pasji do muzyki :) Odpocznij przed egzaminami i z radością podziel się z nami swoim talentem. Czekamy na Ciebie!

Chciałbyś zaprezentować się z naszym akompaniatorem?
Informacje o tym, który z naszych pedagogów pomoże Ci w zaprezentowaniu Twoich umiejętności uzyskasz w odpowiedniej Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.

 

  • KROK 5. Po egzaminach

Przeszedłeś pomyślnie przez egzaminy wstępne? Gratulacje! Jesteś coraz bliżej aMuz ♥

Na dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów masz czas do 6 lipca 2020 r.:

Co musisz nam dostarczyć?

» Jeśli zdajesz na studia I stopnia:
2 zdjęcia (35 mm x 45 mm),
kopię świadectwa dojrzałości poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię.

» Jeśli zdajesz na studia II stopnia:
2 zdjęcia (35 mm x 45 mm),
kopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię.
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze swojego dyplomu, złóż w terminie do 6 lipca 2020 zaświadczenie o ukończeniu studiów i odbytej obronie pracy dyplomowej oraz wymaganych recitalach dyplomowych. Kopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię będziesz musiał dostarczyć do 4 września 2020 r. do Biura Działu Nauczania danego wydziału.

 

  • KROK 6. Student aMuz

Witamy Cię w społeczności #aMuz! Cieszymy się, że jesteś tak #Blisko ♥

W dniu Inauguracji roku akademickiego zostaniesz poproszony o podpisanie umowy z Uczelnią, złożenie ślubowania, a następnie otrzymasz legitymację studencką. Zapoznaj się także z Praktycznym Poradnikiem Pierwszaka.

Studiuj, bierz udział w masterclass i różnorodnych projektach, udzielaj się w Samorządzie, zostań członkiem Koła Naukowego i rozwijaj swoje skrzydła. My pomożemy Ci w tym!