en 中文

Cieszymy się, że tu jesteś! Studiuj nad morzem ♥
Nie wiesz od czego zacząć? Spokojnie.
Przeprowadzimy Cię przez proces rekrutacji krok-po kroku.

  • KROK 1. Rejestracja

Zacznij od zarejestrowania się w systemie internetowej rejestracji kandydatów.
To proste! Nasz system startuje 10 maja 2021 r. Wówczas tylko – klik!

Rejestruję się!

Na rejestrację masz czas do 16 czerwca 2021 r.

System po zarejestrowaniu wygeneruje formularz rekrutacyjny. Wydrukuj go, podpisz, a następnie zeskanuj i załącz w indywidualnym folderze kandydata. Link do folderu znajdziesz na swoim koncie w systemie.

  • KROK 2. Opłata

Na dokonanie opłaty masz czas do 17 czerwca 2021 r. (decyduje data przelewu na konto) 

Opłata za egzamin wstępny wynosi 150 zł, a za każdy kolejny kierunek, specjalność lub instrument 85 zł.

Podczas rejestracji system wygeneruje dla Ciebie indywidualny numer konta do dokonania opłaty. Znajdziesz go w swoim formularzu.

Co wpisać przy dokonywaniu przelewu?

Odbiorca: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
Numer konta: indywidualny numer z Twojego formularza
Adres: ul. Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk
Tytuł przelewu: imię i nazwisko kandydata, wydział, kierunek, specjalność, z dopiskiem egzamin wstępny

Przykład: Jan Kowalski, Wydział II, instrumentalistyka, gra na fortepianie, egzamin wstępny

Jeśli zrezygnujesz z egzaminów wstępnych nie będziemy mogli zwrócić Ci wniesionej opłaty, bez względu na okoliczności.

  • KROK 3. Materiały audiowizualne i dokumenty

Na dostarczenie materiałów audiowizualnych i dokumentów masz czas do 16 czerwca 2021 r.

Gdzie znajdziesz szczegółowe wymagania dotyczące materiałów do przesłania?
Znajdziesz je w zakładce Egzaminy wstępne 2021/2022!.

Jak dostarczyć materiały i dokumenty?
W tym roku, ze względu na egzaminy w formie online, wszelkie materiały załączaj w Twoim indywidualnym folderze, do którego link znajdziesz na swoim koncie w systemie internetowej rejestracji kandydatów.

  • KROK 4. Egzaminy

O zakwalifikowaniu się do egzaminów powiadomimy Cię poprzez system internetowej rejestracji kandydatów. 

Tegoroczne terminy egzaminów, to 21-29 czerwca 2021 r.

W tym roku będziemy oceniali Twoje zdolności i umiejętności głównie na podstawie nagrań.
Tylko egzaminy na Wydział Wokalno-Aktorski odbędą się na terenie aMuz.
Na egzaminy zabierz ze sobą:
dowód osobisty
odpowiednie zaświadczenie lekarskie.

Chciałbyś zaprezentować się z naszym akompaniatorem? Informacje o tym, który z naszych pedagogów pomoże Ci w zaprezentowaniu Twoich umiejętności uzyskasz w odpowiedniej Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej.

Stres? Bez obaw! Pamiętaj o swojej pasji do muzyki i z radością dziel się swoim talentem, także na odległość. W aMuz panuje przyjazna atmosfera. Czekamy na Twoje zgłoszenie!

  • KROK 5. Po egzaminach

Przeszedłeś pomyślnie przez egzaminy wstępne? Gratulacje! Jesteś coraz bliżej aMuz ♥

Na dostarczenie wszystkich wymaganych dokumentów masz czas do 7 lipca 2021 r. 

Co musisz nam dostarczyć?

» Jeśli zdajesz na studia I stopnia:
2 zdjęcia (35 mm x 45 mm),
kopię świadectwa dojrzałości poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię.

» Jeśli zdajesz na studia II stopnia:
2 zdjęcia (35 mm x 45 mm),
kopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię.
Jeśli nie otrzymałeś jeszcze swojego dyplomu, złóż w terminie do 7 lipca 2021 r. zaświadczenie o ukończeniu studiów i odbytej obronie pracy dyplomowej oraz wymaganych recitalach dyplomowych. Kopię dyplomu ukończenia studiów I stopnia poświadczoną przez notariusza lub Uczelnię będziesz musiał dostarczyć do 3 września 2021 r. do Biura Działu Nauczania danego wydziału.

Jak dostarczyć dokumenty i zdjęcia?

Dokumenty i zdjęcia możesz dostarczyć do biura odpowiedniej Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej osobiście w godzinach dyżurów (zobacz: DYŻURY WYDZIAŁOWYCH KOMISJI REKRUTACYJNYCH w dn. 21.06-7.07.2021), regularną pocztą lub pocztą kurierską na adres Uczelni (przykład: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, 80-743 Gdańsk ul Łąkowa 1-2,REKRUTACJA, Wydział II).

Dokumenty muszą się znaleźć w biurze rekrutacyjnym najpóźniej 7 lipca 2021 (nie decyduje data nadania czy wysłania).


Gdzie w Uczelni uzyskać poświadczenie kopii świadectwa dojrzałości lub dyplomu?
Poświadczenie kopii uzyskasz w Biurze Rektora, Biurach Działu Nauczania oraz u sekretarzy Wydziałowych Komisji Rekrutacyjnych i Uczelnianej Komisji Rekrutacyjnej.

 

Pamiętaj, że pozytywny wynik egzaminu wstępnego nie jest tożsamy z przyjęciem na studia. Dopiero po ogłoszeniu LISTY PRZYJĘTYCH okaże się, czy stałeś się studentem aMuz :)

Zobacz wyniki egzaminów wstępnych na studia I i II stopnia oraz studia podyplomowe